Lize in Zuidoost Azie! - Reisverslagen van Lize Wilderink - WaarBenJij.nu Lize in Zuidoost Azie! - Reisverslagen van Lize Wilderink - WaarBenJij.nu

Lize in Zuidoost Azie!

Mijn passie om te reizen blijft nog altijd kriebelen. Omdat ik momenteel een hele leuke baan bij Karakter heb, moet ik het doen met een kleine vakantie. Ik ga vijf weken backpacken door Zuidoost Azië, lekker even naar de zon!

Recente Reisverslagen:

Lize

Op dit moment ben ik in Ierland om daar mijn minor te gaan volgen en het land te leren kennen.

Actief sinds 24 Aug. 2009
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 45314

Voorgaande reizen:

27 Januari 2014 - 06 Maart 2014

Lize in Zuidoost Azie!

04 September 2012 - 01 Januari 2013

Lize in Ireland!

28 September 2009 - 04 Januari 2010

Lize in Mexico!

Landen bezocht: